Usvojiti kompetencije za logičko proučavanje, pojašnjavanje, planiranje i predviđanje postojećih i novih odnosa i odraza u geografskom prostoru (sadržaji, procesi, veze, odnosi i modeli) nastalih prožimanjem prirodno geografskih i sociogeografskih obilježja prostora s ciljem otkrivanja, objašnjavanja, postavljanja i predviđanja zakonitosti prostorne organizacije i funkcioniranja turizma u skladu s postojećom turističko-geografskom regionalizacijom svijeta.
1. Turistička geografija predmet i zadaci istraživanja
Pojam, pojava i razvoj turizma i rekreacije
2. Turizam Angloamerike
Turizam Latinske Amerike
3. Turizam Australije i Oceanije
4. Turizam Azije
5. Turizam Afrike
6. Turizam Europskog Sredozemlja
Turizam Španjolske i Portugala
Turizam Francuske i Italije
Turizam Grčke
7. Turizam Alpa (Slovenija, Švicarska i Austrija)
8. Turizam Sjeverne Europe (Finska, Švedska, Norveška, Danska, Island)
9. Turizam Zapadne Europe (Njemačka, Nizozemska, Belgija, Luksemburg, Irska, Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanije i Sjeverne Irske)
10. Turizam Srednje Europe (Poljska, Češka, Slovačka i Mađarska)
Turizam Istočne Europe (Ruska Federacija i Ukrajina)

Faktori razvoja turizma (prirodno-geografska atraktivna osnova razvoja i društveni atraktivni faktori)
Turistička regionalizacija Svijeta