Obavijesti

Načini vrednovanja u nastavi

Načini vrednovanja u nastavi

by Marina Zgrablić -
Number of replies: 0

 Prema  Odluci Senata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli donosena je sljedeća Odluka:

,,U slučaju održavanja nastave na daljinu, moguće je odstupanje u:
- mjestu izvođenja kolegija
- provedbi aktivnosti, metoda tumačenja i poučavanja i načinima vrednovanja
- studentskim obvezama
- dostupnoj literaturi.
O tome će nositelj/nositeljica kolegija i asistent/asistentica obavijestiti studente i studentice
kad se nastava na daljinu počne održavati.
Ishodi učenja ostaju nepromijenjeni."

Umjesto (kako je navedeno u silabu predmeta):

Kontinuirana provjera znanja: provodi se dva puta u semestru u obliku testa s po 10 pitanja; svaka provjera znanja nosi najviše 20% udjela u ocjeni, tj. točan odgovor na jedno pitanje po 2 % udjela u ocjeni.

studenti će napisati osvrt na sljedeće tekstove:

1. Averil Cameron: Christian Conversion in Late Antiquity: Some Issues (pogledati ranije obavijesti)

2. Kim Bowes: Early Christian Archaeology: A State of the Field (naglasak na poglavlja Domus ecclesiae i Catacombs)

3. Hubert Jedin: Velika povijest Crkve, sv. 1., Drugi odsjek: Put u poganski svijet (4. Poglavlje)

Tekstovi trebaju biti poslani zajedno u jednom mailu (ukoliko nisu). Mogu biti pisani u tri posebna dokumenta ili objedinjeni zajedno u jednom. Sve treba napisati obliku kratkog osvrta (najmanje jedna kartica = 1800 znakova za svaki tekst; ukupno najmanje tri kartice). Tekstovi trebaju biti pisani u MS Word formatu, Times New Roman slovima veličine 12, prored 1,5, poravnati tekst. Svi će studenti tekst prezentirati usmeno na zajedničkim raspravama na seminarskom dijelu nastave.

Time studenti mogu ostvariti maksimalni udio u ocjeni od 20%.

***Obavijest se ne odnosi na studente koji su svoj zadatak izvršili (poslali sva tri teksta, odradili izlaganje).